ads
Quantum Conundrum [SKIDROW] |Torrent indir + HIZLI indir + Tek Link indir - PC



 

01. İndirdiginiz Quantum Conundrum-SKIDROW.iso adlı dosyayı Daemon Tools'a yerleştirip kurun.
02. Kurulum bittikten sonra SKIDROW klasöründeki dosyaları kopyalayıp oyunu kurduğunuz C:\Program Files (x86)\SQUARE ENIX\Quantum Conundrum\Binaries\Win32 klasörün içine yapıştırın. Bu kadar.
İyi oyunlar.



Küçük çocuğun 'Portal' hikayesi...

Portal'ın yaratcısından gelen yeni tadı deneme fırsatı.

Tasarım kısmında Portal'ın yaratıcısı Kim Swift'in de bulunduğu FPS aksiyon oyunu Quantum Conundrum çıktı

İşin içinde Portal tasarımcısı olunca elbette aksiyondan çok makara gırgırın olması da kaçınılmaz oluyor.


Minimum System Gereksinimleri:
İşletim Sistemi: Windows Vista yada Windows 7 SP1
İşlemci: Intel Core 2 Duo 2.2 Ghz / AMD Athlon x2 64 3800+
Ram: 1 GB
Ekran Kartı: GeForce 8800 GT 512 MB / ATI Radeon HD 2900 512 MB
Harddisk: 1.5 GB boş disk alanı

      
 




ALINTI DEĞİLDİR

http://link.tl/T2OO

Quantum Conundrum [SKIDROW] - FULL - Torrent - Zamunda -Hızlı - PC

ads
Share To:

Bloggersstand

Hello everyone

Post A Comment:

0 comments so far,add yours